Rozwiń działalność z KBPRO

wiemy jak działać w branży
pomożemy Ci stworzyć wizerunek

STRONY WWW

Pomożemy Ci stworzyć wizerunek firmy. 

  • Dopasujemy tematycznie opis, zdjęcia i najważniejsze aspekty strony.

Znamy się na tym. Działamy w branży ponad 10 lat i posiadamy zespół dobrych grafików. Tworzymy unikalne projekty.

Wiemy co w naszej branży jest ważne i wiemy jak działać bez zbędnych pytań. 

  • posiadamy szybkie i tanie serwery – idealne dla przedsiębiorców
  • niezmienna cena po 1 roku użytkowania
  • darmowe kopie bezpieczeństwa
  • darmowe zwiększenie pakietu hostingowego
  • nielimitowane skrzynki email
  • własna domena
  • certyfikat SSL

Zapewniamy wsparcie techniczne w trakcie wdrożenia,
jak i po uruchomieniu strony.

 

Serwery

Serwer Lite 10GB SSD

12zł / msc

Serwer Basic 25GB SSD

19zł / msc

Serwer Standard 50GB SSD + domena gratis

28zł / msc

Dane statystyczne

Uzbroimy Twoją stronę w podstawowe narzędzia do analizy danych.
Dzięki tym informacjom poznasz grupę swoich odbiorców.

  • dane demograficzne
  • ilość odwiedzin
  • ilość użytkowników w czasie rzeczywistym
  • pozyskanie ruchu
  • zapytania w wyszukiwarce i przekierowania
  • źródło przekierowania
  • i wiele innych danych do analizy ścieżki pozyskiwania klienta

 

cennik

ONE PAGE

www
PLN 499
00
JEDNORAZOWO
  • Projekt
  • Wdrożenie
  • Wsparcie
dobry start

MULTI PAGE

www
PLN 799
00
jednorazowo
  • 3 strony
  • Projekt i grafika
  • Wdrożenie
  • Wsparcie
najlepszy

START SHOP

www
PLN 999
00
jednorazowo
  • Woocomerce
  • Płatności BLIK
  • Uruchomienie
  • Wsparcie
dobry start

SOCIAL MEDIA

Kampania sprzedażowa w social media to szereg skoordynowanych działań reklamowych, wykorzystujących możliwości zakupu mediów w wybranych serwisach społecznościowych. Efektem tych działań jest osiągnięcie określonego celu sprzedażowego, np. określona liczba transakcji czy wartość koszyka zakupowego.

Wykorzystaj sprzedażową moc social mediów!

ZASIĘG

Wysoki zasięg – z social mediów korzysta prawie 80% użytkowników na całym świecie, a wśród nich z pewnością są potencjalni klienci twojej firmy. Liczba ta ciągle rośnie.

DYSTANS

Skracanie dystansu – media społecznościowe pozwalają na bezpośredni kontakt z odbiorcami, co ułatwia precyzyjną, bezpośrednią komunikację. Dzięki temu twoja marka staje się również bardziej wiarygodna i przyjazna dla konsumentów

TARGET

Precyzyjne targetowanie – marketing społecznościowy pozwala na dotarcie do grup odbiorców o szczegółowo określonych cechach, co przekłada się na możliwość precyzyjnego dotarcia do potencjalnych konsumentów twojej firmy. Użytkownicy mediów społecznościowych dobrowolnie udostępniają setki danych na swój temat, które są później wykorzystywane w tworzeniu grup odbiorców.

NISKIE KOSZTY

Koszt jednorazowej emisji przekazu reklamowego do potencjalnego konsumenta w social mediach jest jednym z najniższych wśród rozwiązań digital marketingowych. W dodatku budżet reklamowy w social media ads jest bardzo elastyczny i prosty w kontrolowaniu, a algorytmy poszczególnych mediów podpowiadają, w którą stronę najlepiej skierować środki, aby kampania przyniosła jak najlepszy efekt końcowy.

WSPARCIE

Przemyślane wykorzystanie reklamy social media umożliwia realizację kampanii, które dostarczają wielu konwersji i aktywnie wspierają sprzedaż.
Reklama social media ads to jedna z najefektywniejszych form działań digital marketingowych, której efekty są w 100% mierzalne.

POZYTYWNY WIZERUNEK

Social media ads to rozwiązanie, które nie tylko wspiera sprzedaż, ale także pomaga w budowaniu świadomości marki wśród potencjalnych klientów twojej firmy i kreuje jej pozytywny wizerunek.

Obszar działań Social Media

79% użytkowników Internetu na świecie aktywnie korzysta z mediów społecznościowych i poświęca im aż dwie godziny dziennie!

Facebook to najpopularniejszy portal społecznościowy, który zrzesza miliony użytkowników z całego świata, a Facebook Ads to jego system płatnych kampanii reklamowych.

Kampanie reklamowe na Facebooku umożliwiają dotarcie zarówno do osób, które są już na jakimś etapie zakupu reklamowanego produktu/usługi, lub do osób kompletnie nie zaznajomionych z twoją marką.

 
Dzięki możliwości zbierania informacji na ich temat, komunikaty reklamowe mogą być tutaj idealnie dopasowywane do aktualnych potrzeb potencjalnych klientów.

Instagram to drugi, najpopularniejszy kanał social media. Zgromadził szerokie i niezwykle wierne grono użytkowników, których dużą część stanowią przedsiębiorcy.

Instagram skutecznie wspiera działania sprzedażowe, a dodatkowo buduje wizerunek marki wśród wymagających odbiorców.

Ten kanał umożliwia stworzenie reklamy w czterech różnych formatach: pojedynczy obraz, film, karuzela zdjęć i Instagram Stories (zdjęcie lub film).

Pinterest to popularna platforma służąca przede wszystkim do szukania zakupowych inspiracji i pomysłów.

Portal ten charakteryzuje się przede wszystkim niską konkurencyjnością, ponieważ z płatnych kampanii korzysta tutaj o wiele mniej firm, niż np. na Facebooku.

Pinterest umożliwia realizację kampanii w czterech formatach: tak zwane piny promowane, piny firmowe, piny karuzelowe i piny aplikacji, które mają zachęcać odbiorców do instalacji Pinteresta.

LinkedIn to portal społecznościowy dedykowany przedsiębiorcom, osobom zaangażowanym w swoją karierę zawodową, handlowcom i całemu segmentowi B2B.

Poza dzieleniem się ciekawymi nowinkami z branży, poszukiwaniem pracowników i nawiązywaniem nowych relacji biznesowych, LinkedIn umożliwia również prowadzenie płatnych działań reklamowych.

Twitter to jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych w Polsce, a jego założeniem jest publikacja przez użytkowników krótkich opinii, wniosków i informacji (wpis może mieć maksymalnie 280 znaków).

Serwis umożliwia oznaczenie wpisów hashtagami, komentowanie i retweetowanie (udostępnianie).

Dlaczego Twitter jest wyjątkowy? Ponieważ to kanał dedykowany dla osób wykształconych, oczytanych i chętnych do komentowania aktualnej rzeczywistości.

Z serwisu korzystają głównie politycy, dziennikarze, publicyści, naukowcy oraz przedstawiciele wyższej klasy społecznej.


TikTok to aplikacja mobilna
 służąca przede wszystkim rozrywce.

Jest to świetne narzędzie do reklamowania się wśród przedstawicieli młodego pokolenia.

Treści wykorzystywane w płatnej kampanii na TikToku powinny być przede wszystkim ciekawe, dynamiczne i angażujace odbiorcę.

Grafika reklamowa

Nasi specjaliści od grafiki komputerowej stworzą dla Ciebie obrazy do zastosowania w wielu różnych miejscach. 

Mówi się, że skuteczny przekaz reklamowy wart jest więcej niż tysiąc słów. Przemyślane i profesjonalne projekty graficzne zagwarantują promocję Twoim produktom i usługom oraz przyciągną nowych klientów.